15 wrz 2011

Ciepło, ciepło, gorąco

Uwaga, szukam szczęścia! I chyba na razie znalazłam. Żadne tam wielkie hece. Zresztą, uważam, ze kiedy człowiekowi przydarza się coś wspaniałego, to rzadko jest po prostu szczęśliwy.Co najwyżej podekscytowany, zaskoczony, zestresowany, wystraszony, zadowolony...przynajmniej w moim przypadku. Jestem szczęśliwa, bo usłyszałam piosenkę, z którą mam tak wiele dobrych wspomnień, bo ktoś niepostrzeżenie się do mnie uśmiechnął. Bo coś, co miało być trudne, okazało się do zniesienia. I tego się będę trzymać, do jasnej cholery!
_______________
POST SCRIPTUM
Przesyłam pozytywne fluidy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skargi i zażalenia, ewentualnie pochwały i wskazówki- piszcie co chcecie, papier przyjmie wszystko.(Spamu nicht!!!) Za każdy komentarz uprzejmie dziękuję :)