3 wrz 2011

Lustereczko, powiedz przecie...

Gdzie jest najpiękniej na świecie? Czy coś w tym stylu. Od dawna nosiłam się z zamiarem zagłosowania na nasze Mazury w plebiscycie New7Wonders. Swoją drogą, wybrać siedem z pośród bodajże dwudziestu ośmiu to nie lada wyczyn. Postanowiłam podejść do sprawy poważnie i dowiedzieć się co nieco o każdym "kandydacie". Przy okazji na mojej liście "Wycieczek O Których Marzę, Al I Tak Nie Uda Mi Się Na Nie Pojechać" pojawiło się sporo nowych pozycji.W końcu wybrałam moich faworytów. Ale łatwo nie było. Nawet teraz nie jestem do końca pewna. Moim zdaniem nie wszyscy mieli równe szanse- w końcu nie nad każdym filmikiem z Youtube pracowali specjaliści. (Aż się ciśnie na usta "amerykańscy specjaliści", ale nie, nie będę nikogo dyskryminować). Na przykład przydałoby się trochę reklamy Mazurom, a może i (brzmi to trochę snobistycznie, wiem)  zmiany wizerunku. I gdzie się podział mój patriotyzm? Prawda jest taka, że nigdy na Mazurach nie byłam, dzięki temu jednak łatwiej mi się wczuć w rolę obcokrajowca. To, co zobaczyłam w Internecie, jakoś mnie nie przekonało. Chwilami nawet zastanawiałam się, czy nie wybrać jakiegoś innego obiektu. W końcu jednak spełniłam swój obywatelski obowiązek- przynajmniej mam czyste sumienie:)

Tu można zagłosowaćhttp://www.new7wonders.com/

Moje typy, w kolejności zupełnie przypadkowej:

  • Angel Falls, Wenezuela
  • Jeita Grotto, Lebanon
  • Cliffs of Moher, Ireland
  • Masurian Lake District, Poland
  • Grand Canyon, USA
  • Milford Sound, New Zealand
  • Iguazu Falls, Argentina, Brasil 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skargi i zażalenia, ewentualnie pochwały i wskazówki- piszcie co chcecie, papier przyjmie wszystko.(Spamu nicht!!!) Za każdy komentarz uprzejmie dziękuję :)